Инструкции

Регистрация

При регистрация избирате и въвеждате потребителско име и електронна поща. За да продължите с регистрацията си, трябва да приемете условията и правилата за ползване и обработката на данни от този уебсайт, след като сте се запознали с тях.

Потребителското име трябва да съдържа само букви от латиница и кирилица, цифри, тирета, долни черти и интервали. На въведената електронна поще ще получите писмо за потвърждаване на регистрацията с тема: „[Форуми на БФСп] Данни за вписване“. Понякога имейлите идват в кошче или спам, в зависимост от имейл клиента, който ползвате.

За да изберете парола, кликвате на получения в пощата Ви линк.  Добре е да въведете силна и сигурна парола. Съвет: паролата ви трябва да бъде най-малко 12 символа. Използването на големи и малки букви, цифри и символи като ! “ ? $ % ^ & ) ще я направят по-сигурна. Ако все пак решите да ползвате по-слаба парола, ще трябва да потвърдите използването ѝ. След успешно въвеждане на парола, може да влезете за пръв път в сайта, посредством потребителско име или електронна поща и паролата, която сте избрали.

Имате възможност да настроите профила си, като изберете Име, Фамилия, Псевдоним,  Публично име, да въведете уеб сайт, информация за Вас, да промените електронната си поща и парола, да изберете аватар и подпис. Публичното име на участника трябва яснo и конкретно да идентифицира съответния потребител (участник, НПО, институция, пещерен клуб и т.н.) според условията и правилата за ползване.

Форуми и теми

Форуми могат да се създават само от администраторите на сайта по предложения, отправени към форумния съвет на електронна поща: forums@speleo-bg.org. Ще получите информация на пощата си, в случай, че не е намерено за удачно създаването на нов форум.

Всеки потребител, може да създава (отваря) нова тема, спазвайки условията и правилата за ползване. В текста на темата може да ползвате визуален и текстови редактор за оформяне на информацията, както и да добавяте HTML код, като въвеждането на HTML кода става само в текстовия редактор.

Имате допълнителна възможност за категоризация на Вашата темата с добавяне на етикети. Етикетите се ползват за свързване на различни теми, съдържащи информация, която е сходна по вторичен признак (смисъл, значение). Например две теми може да имат един и същ етикет, но да се намират в различни форуми. Както и две теми от един и същи форум може да имат различни етикети. Етикетите нямат йерархична структура. Етикетите се разделят със запетайка.

Имате възможност и за прикачване на файлове до 4 броя, всеки с големина до 5 Мб.

При избор на опцията „Уведомяване за отговори към темата по имейл.“ Ще получавате информация при всеки отговор на Вашата електронна поща. По всяко едно време може да се откажете от тази опция.

Може да се абонирате за форуми и теми, както и да добавяте любими теми.

При избор на една или повече любими теми имате възможност да изпратите линк с любими теми, който и нерегистриран потребител ще може да види. При абонамент получавате информация на Вашия имейл, ако има нови отговори.

След създаване на тема или отговор в тема, имате възможност за редакция в рамките на 20 минути. Ограничението във времето е с цел да не се промени съществото на публикацията или отговора и да се подмени съдържанието. След публикуване на тема или отговор в рамките на 20 секунди не може да публикувате нова тема или отговор. Целта на ограничението е да провокира аргументиран отговор, вместо чат.